Главная | Регистрация | Вход | RSSПонедельник, 10.08.2020, 03:15

Меню сайта
Наш опрос
Нравится ли Вам действующая система образования
Всего ответов: 656
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Логин:
Пароль:
Поиск по сайту

Библиотека

Главная » Файлы » Новости гимназии

СТРУКТУРА ТА НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ГІМНАЗІЇ №27 розділ ІІ
28.04.2020, 14:22

 РОЗДІЛ ІІ

  ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО

 ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

                   

Організацію освітнього процесу в початковій школі Запорізької суспільно-гуманітарної гімназії№27 у 2019/2020н.р. здійснено  у відповідності до наступних нормативних документів:

  • Постанова Кабінету  Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти».
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти».
  • Наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 х класів  закладів загальної середньої освіти».
  • Наказ МОН України від 20.04.2018 № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеню».

 

ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ НАВЧАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти складає 1680 годин/навчальний рік: для 1-х класів – 805 годин/навчальний рік, для 2-х класів –875 годин/навчальний рік. Для учнів 3-4-х класів –1820 годин/навчальний рік: для 3-х класів – 910 годин/навчальний рік, для 4-х класів - 910 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані початкової школи (Розділ V освітньої програми).

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які мають реалізуватися у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання роблять внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі гімназії міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме:

  • змістово-інформаційних;
  • операційно-діяльнісних;
  • організаційно-методичних.

Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні мають набувати досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

 

ВИМОГИ ДО ОСІБ, ЯКІ МОЖУТЬ РОЗПОЧИНАТИ  НАВЧАННЯ

ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ

Відповідно до Закону України «Про освіту»  початкова освіта здобувається з шести років. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов.

ПЕРЕЛІК, ЗМІСТ, ТРИВАЛІСТЬ І ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ТА ПРЕДМЕТІВ, ЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ

ЇХ ВИВЧЕННЯ

Типову освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Мистецтво
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

Для 1-2  класів гімназії обрано Типову освітню програму розроблену під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас:

Назва освітньої галузі

Навчальні предмети

Мовно-літературна

Українська мова

Російська мова (навчання грамоти інтегрований курс)

Іноземна мова (англійська)

Математична

Математика

Я досліджую світ (природнича, громадянська та історична, соціальна, здоров’язбережувальна галузі)

Я досліджую світ

Технології

Дизайн і технології

Мистецька

Мистецтво

Фізкультурна

Фізична культура

Навчальний процес для 3-4 класів гімназії сплановано у відповідності до Наказ МОН України від 20.04.2018 № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеню».

Назва освітньої галузі

Навчальні предмети

Мовно-літературна

Українська мова

Літературне читання

Мова навчання (російська)

Літературне читання

Іноземна мова (англійська)

Математична

Математика

Природознавство

Природознавство

Суспільствознавство

Я у світі

Мистецтво

Музичне мистецтво

Образотворче мистецтво

Технології

Трудове навчання

Інформатика

Здоров’я і фізична культура

Основи здоров’я

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Новости гимназии | Добавил: Shusha
Просмотров: 38 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Наш опрос
Нужна ли детям школьная форма
Всего ответов: 749

Copyright MyCorp © 2020
Сайт управляется системой uCoz